In urma intrării în vigoare a OUG 34/2014, consumatorii au dreptul de a renunța la cumpărare în termen de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesia fizică a produsului neperisabil. Clientul trebuie sa ne comunice prin platforma din sectiunea returnari a contului personal, sau prin formularul de retur completat si trimis prin curierat catre noi la adresa: Loc. Baia Mare, str. B-dul Traian Nr. 7 Jud. Maramures, cod postal 430211, Romania.
Descarcă formularul de returConform OUG 34/2014, florile constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid și sunt exceptate de la dreptul de retragere sau returnare. Se accepta refuzul rigicarii buchetului daca aceste este deteliorat.
Pentru a fi eligibil pentru o rambursare, produsul dvs. trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare in care l-ati primit.
Politica de returnare a produselor este conformă cu "Ordonanţa de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative", astfel se poate returna în maxim 14 zile din momentul primirii comenzii, orice produs care nu este considerat perisabil și/sau alimentar prin orice curier agreat de către cumpărator.
Suma plătită pentru produsele returnate va fi rambursată integral în maximum 14 zile de la primirea produselor returnate. Returnarea se face prin trimiterea produselor la adresa: Baia Mare, B-dul Traian Nr. 7 Jud. Maramures. Costurile de livrare si returnare nu se vor rambursa catre client.
Mai multe tipuri de bunuri nu pot fi returnate. Bunurile perisabile, cum ar fi alimente, flori. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt considerate materiale periculoase, lichide sau gaze inflamabile. De asemenea cardurile cadou sau voucherele nu se pot returna.
Returnarea nu este posibila nici in urmatoarele cazuri:
Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul dvs. returnat. De asemenea, vă vom notifica cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării. Dacă produsul ramburst nu este deteriorat, rambursarea va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. bancar sau metodei inițiale de plată, în termen de 14 zile.
Dacă nu ați primit încă o rambursare, verificați mai întâi contul bancar. Apoi contactați banca. Există adesea un timp de procesare înainte ca o rambursare să fie înregistrată. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit încă rambursarea, vă rugăm să ne contactați.
Înlocuim numai articolele care nu sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să faceți schimb pentru același articol, trimiteți-ne un e-mail și trimiteți-ne produsul pe care doriti sa il schimbam.
Veți fi responsabil pentru plata pentru propriile costuri de expediere pentru returnarea produsului dvs. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul returnării de transport va fi dedus din rambursare.
În funcție de localitatea în care locuiți, timpul in care un produsul dvs. schimbat o să vă ajungă la dvs. poate varia.