Clientul poate lansa o comanda online din pagina de listare produse sau pagina individuala de produs, urmand sa finalizeze comanda dupa selectarea unei modalitati de plata si livrare.
Produsele adaugate in cosul de cumparaturi nu atrag si inregistrarea comenzii sau rezervarea in magazin a bunurilor adaugate in cos.
Pentru parcurgerea cu succes a procesului de comanda clientul isi asuma ca toate datele de contact furnizate de acesta sunt complete si corecte. Daca este cazul, pentru finalizarea cu succes a comenzii cumparatorul poate fi contactat de catre vanzator prin mijloacele disponibile agreate de acesta odata cu furnizarea datelor de contact.
Vanzatorul isi rezerva dreptul a anula comanda plasata de cumparator, in unul din urmatoarele cazuri:
In cazul anularii comenzii, niciuna din partile implicate nu va pretinde/solicita daune.
Conform OUG nr. 34/2014 cumparatorul are posibilitatea de a se retrage din contractul de la distanta in termen de 14 zile de la incheierea acestuia. Mai multe detalii cu privire la acest aspect gasiti aici.
In magazinul online Fleurange.ro produsele sunt afisate cu mai multe tipuri de disponibilitate, in functie de care produsele pot fi comandate online sau rezervate in magazine.
In vederea optimizarii serviciului de comenzi online, Fleurange.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul clientilor la anumite facilitati ale magazinul online, cum ar fi imposibilitatea finalizarii unei comenzi online daca clientul nu si-a creat cont de utilizator.
De asemenea, unele facilitati, puse la dispozitia clientilor in magazinul online, cum ar fi modalitatile de livrare si plata, pot fi conditionate/restrictionate in functie de alte conditii ce tin de stoc si metode specifice de livrare.
Din motive intemeiate, ce tin de prejudicii aduse companiei, Fleurange.ro poate restrictiona accesul unor clienti la anumite facilitati puse la dispozitie in magazinul online, cum ar fi modalitatile de plata si livrare. Pentru mai multe detalii specifice, ce tin de motivele care au dus la luarea acestor masuri, clientii in cauza se pot adresa serviciului de Asistență pentru clienti.
In cazul comenzilor achitate electronic Vanzatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suportat de Cumparator, cum ar fi de exemplu comisioanele de operatiune, comisioane de conversie valutara (in cazul in care plata nu se face in lei) aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul. Intreaga responsabilitate este a clientului iar eventualele litigii vor fi solutionate intre acesta si banca emitenta a cardului.